Polityka jakości
Celem działalności firmy Manta jest spełnianie oczekiwań naszych Klientów oraz duża skuteczność działania i najwyższa jakość oferowanych produktów – sprzętu elektronicznego: RTV, IT, AGD. Polityka firmy realizowana w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania wynika ze strategii rozwoju Spółki, której nadrzędnym celem jest pełne zadowolenie Klientów i Pracowników. Realizując Politykę, prowadzimy działania zmierzające do zachowania najwyższej jakości wyrobów i usług z jednoczesną dbałością o środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo pracy.
Stawiane sobie zadania skutecznie realizujemy poprzez:
- Wdrażanie nowoczesnych technologii, przyjaznych środowisku naturalnemu oraz środowisku pracy.
- Określenie, wdrożenie, monitorowanie oraz optymalizację wszystkich zidentyfikowanych w Spółce procesów.
- Spełnienie wymagań oraz ciągłe doskonalenie skuteczności Systemów Zarządzania Jakością, Środowiskiem, BHP.
- Spełnianie wymogów przepisów prawa w zakresie jakości, ochrony środowiska i zidentyfikowanych aspektów środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, pozostałych przepisów prawa regulujących działalność spółki oraz innych mających zastosowanie wymagań.
- Zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym.
- Minimalizowanie niekorzystnego wpływu na środowisko poprzez zapobieganie zanieczyszczeniom oraz zmniejszanie ilości odpadów i zużycia zasobów.
- Kreowanie zachowań proekologicznych, w celu zminimalizowania ingerencji w napotykany ekosystem, z uwzględnieniem jego maksymalnej ochrony.
- Bezpieczeństwo pracy osiągane poprzez szkolenia personelu własnego oraz dostawców realizujących wspólnie procesy, tak by w miejscu pracy przebywały wyłącznie wykwalifikowane osoby.
- Zasady, działania, kompetencje i zakresy odpowiedzialności opisane w dokumentach obowiązują wszystkich pracowników i współpracowników.
- Pozytywne relacje potwierdzające wiarygodność spółki w stosunku do Klienta.
- Podnoszenie kwalifikacji Pracowników oraz poczucia satysfakcji z wykonywanej pracy.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest ogólnie dostępna, a jej cele są zrozumiałe, i wdrożone w całej spółce.