Podczas przyjmowania przesyłki od Kuriera pamiętaj o:

  • Dokładnym sprawdzeniu przesyłki – sprawdź czy opakowanie nie jest zgniecione, uszkodzone, zamoczone lub czy nie było otwierane,

  • Zalecamy otwarcie przesyłki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości,

  • Sprawdź czy urządzenie nie uległo uszkodzeniom mechanicznym podczas transportu (np. rozbity wyświetlacz, roztrzaskana obudowa).

Jeśli stwierdzone zostaną jakiekolwiek rozbieżności, bądź uszkodzenia zawartości przesyłki należy:

  • zapisać na liście przewozowym zastrzeżenia do przesyłki,
  • spisać w obecności kuriera Protokół Szkodowy (najpóźniej następnego dnia po odbiorze paczki)
  • niezwłocznie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta tel. (22) 332 34 63 celem zgłoszenia reklamacji przesyłki.



Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.