W przypadku sprzętu którego kwota zakupu jest niższa niż 800zł

  • Dokonaj rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego na stronie serwis.manta.com.pl/synapsa lub telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta tel. (22) 332 34 63. Po nadaniu numeru RMA należy przesłać reklamowany sprzęt na własny koszt do jednego z Autoryzowanych Serwisów Manta (lista dostępna w zakładce Baza Serwisów). Nadany numer RMA pozwoli na bieżące śledzenie aktualnego statusu naprawy.
  • Dostarczyć sprzęt bezpośrednio do miejsca zakupu gdzie przyjęte zostanie zgłoszenie reklamacyjne, a sprzęt zostanie wysłany do naszego serwisu bezpłatnie.

W przypadku zakupu sprzętu firmy Manta w kwocie powyżej 800zł naprawa jest realizowana przez usługę DoorToDoor dzięki której, urzędzenie odbierane jest bezpośrednio od Klienta i dostarczane do serwisu.

  • Zgłoszenie naprawy można złożyć na stronie serwis.manta.com.pl/synapsa lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta tel. (22) 332 34 63
  • Zgłaszając produkt do reklamacji należy zapakować go w oryginalne opakowanie wraz z akcesoriami oraz dokumentami (kopia dowodu zakupu, karta gwarancyjna, opis usterek, pełne dane kontaktowe).

W przypadku dużego AGD (lodówki, kuchenki gazowe) naprawy dokonywane są bezpośrednio w domu Klienta.




Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.